Splošni pogoji

 

 

 

 

SPLOŠNA DOLOČILA: Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, prijavnice/napotnice, ki jo skleneta Agentour d.o.o. oziroma pooblaščena agencija in potnik, ki se prijavlja za določen turistični aranžma in veljajo za turistične aranžmaje, ki jih organizira Agentour d.o.o. pod blagovno znamko Stilbi. V primeru, da je v posameznem programu glede katerekoli točke teh splošnih pogojev drugače določeno, velja navedba navedena v programu.

I. PRIJAVE:
Potniki se prijavijo za aranžmaje, ki jih organizira Agentour d.o.o. v poslovalnici ali pooblaščeni agenciji Agentour d.o.o.. Ob prijavi skleneta Agentour d.o.o. kot organizator potovanja in potnik prijavnico/pogodbo, ki velja tudi kot potrdilo rezervacije in vsebuje točne podatke o določenem aranžmaju oziroma programu potovanja, kjer so ti podatki navedeni. Potnik mora ob prijavi priložiti pravilne vse podatke in listine, ki jih zahteva aranžma ter plačati prijavnino 15 € na prijavnico (izjema študenti) in akontacijo 30% vrednosti aranžmaja. Ob rezervaciji na vprašanje potnik vplača 40 €. Kadar se potnik pisno prijavlja na aranžma, velja njegova prijava za potrjeno, ko prejme v izpolnitev in podpis prijavnico/pogodbo in ko prejme potrdilo o potovanju ter potrdilo o vplačilu akontacije s strani Agentour d.o.o.. Prijava je zavezujoča. Od nje lahko odstopi le v skladu z določili o potnikovi odpovedi aranžmaja (10. točka splošnih pogojev) . Enako velja pri telefonski prodaji in prodaji aranžmajev po internetu s tem, da je bistven pogoj za veljavnost prijave poleg izpolnjene in podpisane prijavnice/pogodbe tudi plačilo rizika odpovedi in 30% storitve in sicer v roku 3 dni od posredovanja naročila.

II. PLAČILO:
Akontacija in prijavnina se plačata ob prijavi in znaša najmanj 30% cene aranžmaja, oziroma toliko, kot je navedeno v programu. Preostali del aranžmaja se plača najpozneje 15 dni pred začetkom opravljanja storitve. Potnik mora ob odhodu vodji potovanja predložiti dokument o plačanem aranžmaju (napotnica, potrdilo o vplačilu, plačilni nalog ipd. ). V primeru, da preostalega dela cene potnik ali prijavno mesto ne plača v predvidenem roku se šteje, da je odpovedal aranžma in Agentour d.o.o. ravna po določilih o odpovedi aranžmaja iz 10. točke teh splošnih pogojev.

III. STORITVE, KI SO ZAJETE V CENO ARANŽMAJA:
V ceno aranžmaja so vključene transportne, hotelske in gostinske storitve, ki so navedene v programu potovanja, DDV ter organizacija potovanja. Če je tako določeno v programu potovanja, so v ceno aranžmaja lahko vključene tudi posebne storitve.

IV. POSEBNE STORITVE:
Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceno aranžmaja (enoposteljna soba, posebna prehrana, dodatni opcijski izleti, ... ), ali so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, letališke, varnostne, turistične in druge pristojbine, ... ) zato jih potnik posebej plača, razen če ni v programu drugače določeno. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob naročilu in plačilu aranžmaja na prijavnem mestu. Med samim potovanjem potnik doplača posebne storitve predstavniku v kraju, kjer se storitev opravlja v ustrezni valuti in po ceni, veljavni v kraju samem..

V. CENE:
Cene aranžmajev so določene v programih in veljajo od dneva, ko je program objavljen. Organizator lahko v programu predvidi, da potnik plača storitve, ki bodo opravljene v tujini, neposredno tuji osebi in to na način, ki je predviden v programu. V tem primeru potnik uveljavlja vse zahtevke na podlagi pritožb neposredno pri tuji osebi. Agentour d.o.o. ima pravico zvišati ceno aranžmaja v primeru, da je prišlo do sprememb v menjalnem tečaju ali do sprememb tarif prevozov ali drugih storitev in cen, ki vplivajo na ceno aranžmaja, v skladu z obligacijskim zakonom in zakonodajo, veljavno v republiki Sloveniji. O zvišanju cen Agentour d.o.o. obvesti potnika pisno ali ustno. V primeru aranžmajev ZLATA RIBICA, LAST MINUTE, ali pogodbe, v kateri ime hotela v katerem bo bival, potnik izve šele v kraju samem (no name, jocker, ruleta, as... ), sprejema vse rizike takšnega potovanja potnik sam. To pomeni, da niti potnik, niti pooblaščena agencija nimata pravice do pritožbe proti organizatorju.

VI. ODPOVED ARANŽMAJA:
Potnik ima pravico, da pisno ali ustno odpove turistični aranžma v poslovalnici, v kateri se je prijavil. V tem primeru ima Agentour d.o.o. pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi aranžmaja, katerega višina je odvisna od časa, v katerem je potnik podal odpoved in sicer:

  • do 30 dni pred odhodom administrativni stroški 20 €

  • 29-22 dni pred odhodom 20% cene aranžmaja

  • 21-15 dni pred odhodom 30% cene aranžmaja

  • 14-8 dni pred odhodom 60% cene aranžmaja

  • 7-1 delovni dan pred odhodom in na delovni dan 100% cene aranžmaja

  • za medcelinska potovanja so vračila, ki zapadejo pogojem letalskega prevoznika, za druge storitve za odpoved do 30 dni 30% od 30dni do odhoda pa 100% cene aranžmaja.

V kolikor potnik odpovedani aranžma prenese na drugega potnika in o tem obvesti Agentour d.o.o. najpozneje v 5 dneh pred začetkom potovanja, plača administrativne stroške preknjižbe 20 € in prijavnine 15 € in morebitne druge stroške. V primeru, da potnik na lastno željo med potovanjem pisno odstopi od nadaljnjega potovanja, pri povratku ni upravičen do povračila stroškov. V primeru, da je potnik pred začetkom potovanja plačal odstopnino, nato pa potovanje odpovedal zaradi določenih okoliščin, dobi povrnjen vplačani znesek. Agentour d.o.o. ima v tem primeru pravico do zaračunavanja prijavnine 15 €, rsf pristojbine pri letalskih vozovnicah in stroške odstopnine.

VII. ODSTOPNINA:
Kadar potnik v roku 3 dni od prijave predvidi možnost, da bo moral zaradi določenih okoliščin, ki bi nastopile pri njem ali pri njegovi ožji družini, odpovedati aranžma, lahko plača odstopnino- riziko odpovedi. Dogovor o odstopnini velja v primeru vpoklica državnih organov, bolezni, nesreče in smrti v ožji družini (zakonec, starši, otroci) in se lahko uveljavlja le ob predložitvi ustreznega potrdila. Odstopnina znaša 5% cene aranžmaja, mimimalno 15 €. S programom se lahko posebej določi drugačna višina odstopnine, oziroma, da odstopnina ni možna. V primeru, da potnik ob odpovedi potovanja predloži dokument, da ne more potovati zaradi dokumentirane višje sile, ki je ni mogel predvideti ali se ji izogniti v času pred podpisom pogodbe ni pa plačal odstopnine, ima Agentour d.o.o. pravico do povračila vseh svojih nastalih stroškov. Zahtevka za uveljavitev odstopnine ni mogoče uveljavljati po datumu začetka aranžmaja, kakor tudi ne za čas neizkoriščenega dela aranžmaja.

VIII. PREDLOŽITEV LISTIN:
Potnik, ki se prijavi za potovanje v tujino, mora imeti veljaven ustrezen dokument s katerim lahko vstopi v posamezno državo (osebna izkaznica, potni list, vizum, potrdilo o cepljenju... ) . V primeru, da potnik te obveznosti ne izpolni, ravna Agentour d.o.o. tako, kot da je potnik potovanje odpovedal. Agentour d.o.o. ne jamči za točnost informacij pridobljenih od uradnih organov Republike Slovenije ali tujih organov. V primeru zavrnitve vstopa v državo, ali druge ovire, nosi potnik vse stroške sam.

IX. SPOŠTOVANJE CARINSKIH IN DEVIZNIH PREDPISOV:
Potnik je dolžan spoštovati carinske in devizne Predpise Republike Slovenije, kakor tudi vseh drugih držav v katere in skozi katere potuje. Če zaradi nespoštovanja predpisov potnik ne more nadaljevati potovanja, nosi sam vse posledice in stroške, ki nastanejo v zvezi s tem njemu in vsem sopotnikom.

X. ODPOVED ARANŽMAJA  ali SPREMEMBA PROGRAMA:
Agentour d.o.o. si pridružuje pravico, da na osnovi zakonskih predpisov odpove turistični aranžma najpozneje 8 dni pred odhodom, če se za potovanje ne prijavi potrebno število potnikov. Če v programu ni navedeno drugače velja za najmanjše potrebno število potnikov pri določenem transportnem sredstvu naslednje

  • za izlete z avtobusom najmanj 30 potnikov,

  • za izlete na rednih letalskih progah po Evropi najmanj 20 potnikov,

  • za izlete na medcelinskih letalskih progah najmanj 15 potnikov,

  • za izlete s posebnimi letali, vlaki in ladjami (hidrogliserji itd.) najmanj 80% zasedenosti.

Prav tako si Agentour d.o.o. pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od prijavnice/pogodbe, če pred ali med izpolnjevanjem le te nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, niti se jim izogniti oziroma jih odstraniti, za Agentour d.o.o. pa bi pomenile utemeljen razlog, da ne bi sklenili prijavnice/pogodbe, če bi bile znane ob njeni sklenitvi. Agentour d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe dneva in ure odhoda izleta zaradi spremembe letalskega voznega reda ali višje sile in pravico do drugačne smeri potovanja, če se spremenijo pogoji potovanja (nov vozni red, nezanesljiv položaj v državi, kjer poteka program, elementarne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Agentour d.o.o. ne more vplivati) in sicer brez posebne odškodnine, v skladu z veljavnimi predpisi v mednarodnem potniškem prometu. Agentour d.o.o. ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa in cen aranžmajev, če so te nastale zaradi odločitev državnih organov ali državnih agencij, na katere kot posrednik ne more vplivati. Agentour d.o.o. ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi kakršnekoli višje sile med potekom programa. V tem primeru lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, v skladu z možnostmi. V primeru, da Agentour d.o.o. odpove aranžma, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja razen stroškov vizuma, cepljenj, ... Agentour d.o.o. ne odgovarja za zamude letal, ladij, vlakov, kakor tudi ne za spremembe programa, ki bi nastale kot posledice takšnih zamud. Potnik v teh primerih ni upravičen do odškodnine za neopravljen del aranžmaja, kakor tudi ne do znižanja cene. V primeru, da stanje na kraju samem Agentour d.o.o. ne dopušča namestitve v naročenem objektu, lahko Agentour d.o.o. namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake ali višje kategorije.

XI. PRITOŽBE:
Potnik je dolžan pisno vložiti pritožbo v roku 2 meseca od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena. V primeru, da potnik zakonsko določen rok za vložitev pritožbe zamudi, Agentour d.o.o. le-te vsebinsko ne obravnava. Brez pisne pritožbe Agentour d.o.o. ne obravnava zahtevkov za znižanje cen in drugih zahtevkov. Potnik pošlje pritožbo na naslov: Agentour d.o.o. Usnjarska ul. 12 1240 Kamnik. Original pritožbe mora biti podpisan. Vloži jo lahko potnik sam ali za to pooblasti tretjo osebo, ki mora originalno pooblastilo priložiti, sicer Agentour d.o.o. pritožbe ne bo obravnaval. Pritožba mora biti utemeljena kar pomeni, da morajo biti predloženi ustrezni dokazi in/ali morajo biti priložena ustrezna potrdila hotelirja, prevoznika oz. druge ustrezne osebe o dejanskem stanju na podlagi katerega potnik svoj zahtevek uveljavlja. Potnik mora nepravilnosti oziroma pomanjkljivosti grajati že na kraju samem (hotelirju, lokalni agenciji, vodniku, obvestiti pooblaščeno agencijo ali Agentour d.o.o., ... ). V primeru, da bi bila lahko pritožba rešena v kraju in o nepravilnostih potnik ni obvestil zgoraj navedenih oseb, se šteje, da se je potnik strinjal s tako pomanjkljivo opravljeno storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših pritožb z zahtevo po znižanju cene storitve oziroma plačilu škode. Če po krivdi Agentour d.o.o. ni prišlo do izvedbe programa ali nekaterih storitev, ima potnik pravico do odškodnine v višini realne vrednosti neopravljenih storitev. To določilo ne velja v primeru, da ima Agentour d.o.o. pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona. Organizator ne odgovarja za morebitne napake v tisku, niti za naknadne spremembe, kar pomeni da so merodajni podatki ki so navedeni v pogodbi. Organizator ne prevzema odgovornosti, v kolikor so aktivnosti in vsebine odvisne od vremena (nizke temperature morja, pomanjkanje snega, veter. . ), naravnih pojavov (cvetenje morja, pojav večjega števila žuželk. . ) in se ne morejo realizirati skladno s pričakovanji potnika..

XII. ZDRAVSTVENI in VARNOSTNI PREDPISI:
V nekaterih programih so navedena potrebna cepljenja. Vsak potnik mora imeti s seboj veljavno mednarodno potrdilo - rumeno knjižico, z vpisanimi opravljenimi, obveznimi cepljenji. Agentour d.o.o. ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev potovanja zaradi neupoštevanja zdravstvenih predpisov države v katero potuje ali programa na katerega se je prijavil, kakor tudi ne za stroške povezane s tem. Potnik je v času potovanja dolžan upoštevati pravila za osebno varnost. Organizator ne odgovarja za dejanja potnikov, ki se tičejo njegove osebne odgovornosti.

XIII. PRTLJAGA:
Prevoz prtljage je do teže, ki jo določi prevoznik, brezplačen. Agentour d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za izgubljeno ali poškodovano prtljago. Prijavo o izgubljeni ali poškodovani prtljagi potnik sam naslovi na hotel ali prevoznika. Pri letalskih prevozih odgovarja za prtljago izključno letalska družba in sicer na osnovi predpisov, ki so veljavni v mednarodnem potniškem prometu. V primeru izgube ali poškodbe prtljage potnik izpolni obrazec PIR na letališču, kjer je napaka ugotovljena. Le ta ga izroči predstavniku letalske družbe, en primerek pa zadrži za sebe. Na podlagi obrazca letalska družba povrne potniku izgubljen kos prtljage, oziroma izplača odškodnino na osnovi predpisov, ki veljajo v mednarodnem letalskem prometu.

XIV. IZGUBA DOKUMENTOV:
Če potnik na potovanju izgubi dokumente ali mu jih ukradejo in so nepogrešljivi za nadaljevanje potovanje ali vrnitev v domovino, si mora potnik na lastne stroške priskrbeti nove, glede urejanja formalnosti pa se za nasvete lahko obrne na vodjo potovanja, ali Agentour d.o.o.. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti potovanje, ni upravičen do sorazmernega povračila vplačanega aranžmaja.

XV. USTNE INFORMACIJE:
Ustne informacije, ki jih potnik dobi na prodajnih mestih, organizatorja ne obvezujejo Agentour d.o.o. bolj kot navedbe v ponudbi oz. programu potovanja.

XVI. KATEGORIZACIJA NAMESTITVENIH OBJEKTOV:
Kategorizacije namestitvenih objektov navedenih v katalogih ali programih Agentour d.o.o. so lokalne, oziroma nacionalne kategorizacije in ne kategorizacije Agentour d.o.o., zato Agentour d.o.o. za njih ne odgovarja.

XVII. UPORABA PODATKOV :
Agentour d.o.o. vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov. Šteje se, da potnik s podpisom prijavnice/pogodbe pristaja na uporabo teh podatkov tudi za namene statistične obdelave in obveščanja o ponudbi. Če potnik tega ne želi, lahko to izjavi ob prijavi na aranžma.

XVIII. ARANŽMAJI KJER Agentour d.o.o. NI ORGANIZATOR POTOVANJA:
V primerih, ko Agentour d.o.o. ni organizator potovanja nastopa v vlogi prodajalca. V teh primerih podaja prejete informacije o aranžmaju potniku in mu pomaga pri prijavi. Pogoji, prijave, plačila, ... so v skladu z veljavnimi splošnimi pogoji organizatorja. Takšni programi so posebej označeni. Šteje se, da Agentour d.o.o. prodaja tovrstne aranžmaje v tujem imenu in za tuj račun. Morebitne pritožbe ureja potnik z organizatorjem, Agentour d.o.o. pa mu pri tem lahko le pomaga.

XIX. KONČNE DOLOČBE:
V primeru spora je pristojno stvarno sodišče v Kamniku.


Stilbi Agentour d.o.o. Tržaška 1 6230 Postojna mob. +386 (0)51 449 210
e-mail: stilbi@stilbi.si www.stilbi.si